Forum - Topic

Onderwerp: !Voortbestaan! YourCrime

Bobbyzak
Forum beginner
Gepost op 06-12-2015 om 21:14u
Goedenavond iedereen,

Na een lange tijd heb ik besloten om af en toe weer eens een kijkje te nemen hier op YourCrime. Ik sta al een tijd ingeschreven en in het begin vond ik het concept hiervan top! Wie wilt nou niet zijn eigen mafia-spelletje maken?

Laatst zag ik dat er iemand is die het stokje(?) heeft overgenomen en ben benieuwd of het ooit nog wat gaat worden.

Indien ik gelijk heb, wil ik diegene vragen wanneer, hoeveel en welke nieuwe updates er komen. Dit vraag ik omdat ik twijfel aan het voortbestaan van dit spel als het doorgaat zoals nu. (geen updates, helemaal niets).

Ik hoor graag z.s.m. van de desbetreffende persoon met een duidelijke uitleg hoe de zaken er op dit moment en in de toekomst voor staan.

- bobbyzak
Reacties

BlackMageNL
Forum king
Gepost op 08-12-2015 om 21:57u
Beste Bobbyzak,

Ik ben zoals je in mijn profiel kan zien ook al een tijdje aan het meegaan met YC, wel iets minder lang dan jij maar sta er hetzelfde in als jij!

Ik heb aardig wat updates gekocht (op een paar items na alles en hoogste inkomens pakket.)
Een paar maanden geleden ben ik bezig gegaan met het maken van een mobiel thema (voor smartphones en tablets.) Echter zat ik hier elke keer opnieuw vast gezien de DNS van de YC server mij eruit gooit omdat ik over het klik limiet kom (refreshen etc.)
Op het forum heb ik gevraagd op welke manier ik het beste een thema kon maken, Helaas wacht ik momenteel nog steeds op antwoord.

Ik vind het jammer dat het op deze manier gaat gezien ik nu eigenlijk mijn geld in de put gegooit zie worden, dit terwijl ik er zo'n goede ideen over heb.

Ook ik hoop dat het team weer wat van zich laat horen want nu begint het helaas gewoon frustrerend te worden en heb al meerdere keren zitten denken om gewoon een standaard script zelf uit te bouwen tot een maffia game. Dit zou ik eigenlijk niet moeten willen omdat hier al zoveel geld door mij is ingegooid!

Ook Ik hoor graag van de desbetreffende persoon met een duidelijke uitleg hoe de zaken er op dit moment en in de toekomst voor staan.

//Dvalken AKA BlackMageNL
Dvalken.eu

Steventje
Site Admin
Gepost op 09-12-2015 om 10:42u
Heren,

Ik heb dit neergelegd bij het management.
Dit in de hoop hier zo snel mogelijk antwoord op te hebben.

Ik heb zelf ook vragen uitstaan hierover, zeker gezien ook ik geld in men game gestoken heb.
Buiten dat ik admin ben op YC, ben ik van mening dat ik een betere crime game kan maken dan andere
aanbieders. Echter, moet het hiervoor wel beter werken.

Tot op heden is dit niet mogelijk.

Ik verwacht hier dan ook zo spoedig mogelijk antwoord op.

Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken.

~ Steven

Klasje
Site Admin
Gepost op 09-12-2015 om 11:06u
@BlackMageNL: als je van de server gegooid wordt bij het wijzigen kun je best je ip doorsturen.
Dan zet ik je op de witte lijst, zodat je sneller de pagina kunt vernieuwen.

Bedankt om jullie frustraties te laten weten.

Het originele plan was om alles wat er nu is weg te gooien en op nieuw te beginnen.
Dit is duidelijk geen goed plan geweest, vandaar dat jullie nu gefrustreerd zijn dat er niets te zien is.
De nieuwe versie gaat immers nog een hele tijd duren.
Voor wat er nu staat ben ik bv 3 jaar bezig geweest om het te ontwikkelen.

Daarom stel ik voor om de huidige versie toch nog verder te onderhouden en uit te breiden.

Daarvoor heb ik jullie feedback nodig.
Jullie weten beter wat er belangrijk en nodig is.

Wat moet ik dringend aanpassen?
Wat ontbreken jullie momenteel van functionaliteiten?
Wat zien jullie als zwakke punten waarop we moeten werken?

Bedankt!

Bobbyzak
Forum beginner
Gepost op 13-12-2015 om 21:39u
@BlackMageNL: ik schaar mij achter je mening. Goed om te lezen dat ik niet de enige ben hier met dezelfde frustraties.

@Steventje: allereerst bedankt voor je antwoord. Ik heb je heb je hier al vanaf het begin zien werken als admin en heb ik zelfs je mafia spelletje gespeeld in die tijd. Die zag er overigens strak uit! Los van dat baal ik ook van de stand van zaken. Hoop dat Yourcrime in de toekomst jou en ons nog wat kan bieden.

@Klasje: jij ook bedankt voor je antwoord. Ik wil graag even inhaken op het feit dat je ons nodig hebt. Ik heb jou een tijdje terug op Skype toegevoegd (lees: inbox of Skype gesprek) waarbij ik je mijn hulp heb aangeboden. Dit heb ik ook gedaan met verscheidene Word-files.
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt nooit meer gereageerd of er wat mee gedaan toen ik deze lijst(en) toe heb gestuurd.
Erg spijtig dus.

Als je echt wilt dat we je helpen moet er ook meer tijd in Yourcrime worden gestoken. Ook moeten er deadlines gesteld worden die je ook nastreeft. Het is tenslotte jouw spel.

Ik hoor graag wat je wilt. Wat kunnen wij doen? En wat kun jij doen aan de huidige stand van zaken.

- bobbyzak

Dit topic gesloten.