<table align=center width=100%><tr><td class=subTitle><strong>Spelernaam</strong></td><td class=subTitle><strong>Referentie</strong></td></tr><tr><td width=25% class=mainTxt><center>das_godfather</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>ZoZo, prima spel, heb nu al 1 medaille gewonnen!
Ik doe het hem niet na hoor, zo'n goed spel maken .
Wanneer komt het echte?</center>
</td></tr><tr><td width=25% class=mainTxt><center>axel6</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>Echt moooi man, zo'n mooi spel, om dat te maken moet je wel een html-master zijn!</center>
</td></tr><tr><td width=25% class=mainTxt><center>janco</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>Lorenzo,je bent cool en mijn supper held en dit spel is supper!
</center>
</td></tr><tr><td width=25% class=mainTxt><center>firewall</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>Het spel is niet alleen top, maar lorenzorisack is het ook!!!</center>
</td>
</tr><td width=25% class=mainTxt><center>driver2</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>
Man bluewar is top, ik raad echt iedereen aan om zich aan te melden , echt vet man.</center>
</td>
</tr><td width=25% class=mainTxt><center>tijgertje</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>Bluewar is echt tof ,
het wordt alsmaar meer bloediger en leuker. Het is echt het beste spel dat er is . Ook de webmasters zijn leuk , vriendelijk en actief.
Echt een aanrader!</center>
</td></tr><td width=25% class=mainTxt><center>makuxx</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>Yo lorenzorisack proficiat!!!!
Je hebt het diploma gehaald:
Je voldoet aan mijn eisen!!!!
prima game ik wil het wel spelen maar ik heb ook mijn eigen game...
Ik vind het verder een zeer leuke game en je staat best hoog in dutchleader vergeleken met mij, verder zijn er een heleboel updates dus de site is actief ...</center>
</td></tr><td width=25% class=mainTxt><center>bobbyzak</center></td><td width=60% class=mainTxt>
<center>Ik vind dit een zeer goed uitgebreid spelletje met veel opties.
Maar ik zal het meer spelen als ik meer tegen spelers kreeg, dat lijkt me veel leuker!
Verder vind ik dit een goed lopend spel.
Groetjes, bobbyzak</center>
</td>
</tr></table> |