Forum - Topic

Onderwerp: Folders

Trabbo
Topposter
Offline
Berichten: 416
Gepost op 07-05-2009 om 19:59u
[color=red][size=5][b]Beste mensen,[/b][/size][/color]

Ik vind het altijd wel leuk om te designe, dus wil ik folders maken voor mensen die het zelf niet willen, of simpel weg gewoon geen gevoel voor designe hebben.

Voor slechts 75-100 gcoins maak ik een compleet folder voor je. Je mag zelf alles bepalen hoe je het wilt hebben de kleuren, de inrichting en dat soort dingen. Echter verzin ik zelf niet de tekst, die dien je zelf aan mij te geven.

[color=red][size=5][b]Wat heb ik nodig?[/b][/size][/color]

- De tekst die je wilt.
- Je slogan (als je er één heb)
- Eventueel je banner, als je die op je folder wilt.
- Je e-mail zodat als hij klaar is ik hem naar je toe kan sturen (het is gewoon een bestand, zodat je dus zelf alles nog kan veranderen)
- Eventueel hoe je hem wilt.

[color=red][size=5][b]Let op![/b][/size][/color]

Gebruik geen straat taal, schrijf normaal nederlands!

ik stuur de folder via e-mail, ik print ze dus zelf [u]niet[/u] uit!

En het is een A4 formaat, als je groter wilt zul je dit bij je aanvraag moeten vermelden.

[color=red][size=5][b]Hoe ga ik te werk?[/b][/size][/color]

Jij doet je aanvraag (zie volgende hoofdstuk hoe) met de nodigde informatie die ik nodig heb (zie boven) Dan zal ik zo snel mogelijk jou folder maken, als hij af is zal ik dat zeggen via een PM op Yourcrime. Jij stuurd dan je Gcoins, zodra ik die heb zal ik de folder op sturen. Niet tevreden? ik geef [u]geen[/u] Gcoins terug, ik wil hem wel opnieuw maken totdat je tevreden bent.

[color=red][size=5][b]Hoe doe ik een aanvraag?[/b][/size][/color]

Je kan mij hier een PM sturen, je kan hier een bericht aanmaken ervoor, je kan mij een mail sturen naar trabbo@crimehitman.nl (hier word niet elke dag op gekeken!) en je kan via mijn spel een PM sturen naar Trabbo. Verder heb je al gelezen wat er in je aanvraag moet.


[color=red][size=5][b]Ik vind het wel een beetje duur?[/b][/size][/color]

Dat licht eraan hoe je jou folder wilt, als het veel is kan de prijs oplopen. Als het gewoon een normalen folder is, dan zal het simpel weg 75 Gcoins kosten. (dit omdat je niet minder dan 75 Gcoins kan sturen) Er valt ook te onderhandelen. Ook zal ik soms acties geven, zoals een gratis folder of 2 voor 1!

[color=red][size=5][b]Voorbeeld[/b][/size][/color]

Er zullen wel meer voorbeelden komen,

Dit voorbeeld is maar voor 50% ingezoomt, anders kon ik de screen niet helemaal nemen. Natuurlijk zijn de strepen naast de tekst de tekstvakken. Bij het printen van het folder zie je die dus niet:

[img]http://i40.tinypic.com/2lm5ri9.jpg[/img]

[color=red][size=5][b]Lijst[/b][/size][/color]

Hier is een lijst van klanten die ik momenteel heb:

1-

2-

3-

4-

5-

Ik begin gewoon bovenaan, ik ben geen chinees.

[color=green][size=3][i]Nog vragen, je kan mij altijd een berichtje sturen![/i][/size][/color]

Log in om te reageren.